برگزاری اردوی تابستانی «هم‌گردی» ویژه دانش‌آموزان پایتخت

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اردوی تابستانی «هم‌گردی» را در قالب تورهای نیم‌روزه بازدید از باغ کتاب و باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌کند.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اردوی هم‌گردی را در قالب تورهای نیم‌روزه ویژه دانش‌آموزان ۸ تا ۱۴ سال با بازدید از باغ کتاب و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌کند.

این اردوهای نیم روزه سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ در قالب یک سفر علمی از باغ کتاب و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تعریف شده است که طی آن دانش‌آموزان علاوه بر بهره‌مندی رایگان از امکانات بازی‌های علمی باغ کتاب و شرکت در مسابقات جذاب فرهنگی، جوایزی مثل بن خرید کتاب دریافت می‌کنند. همچنین با دوره‌های معارفی و سیرهای بصیرت‌افزای زندگی ائمه اطهار(ع) و تاریخچه مبارزات و پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز آشنا خواهند شد.

اردوهای هم‌گردی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار و تداوم آموزش‌ها و افزایش سطح آگاهی‌ها و بصیرت نسل نوجوان هر هفته میزبان ۱۸۰تا ۲۰۰دانش آموز است. 

در این اردوها تأکید اصلی بر ارایه خدمات به خانواده‌های کم برخوردار تمامی مناطق شهر است و هر یک از فرهنگسراها، پس از گردآوری اسامی با در نظر داشتن اولویت یادشده و دریافت رضایتنامه والدین و تهیه بیمه نامه، دانش‌آموزان را در برنامه شرکت خواهند داد.

انتهای پیام 

۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 25209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =