پاساژ «مهستان» در آستانه پلمب و تعطیلی/مالکین پاساژ تنها تا پایان ماه صفر فرصت مقاوم‌سازی دارند

شهردار منطقه۱۱ گفت: در مسیر شهر ایمن و حفظ جان مردم تعارف نداریم؛ اگر مالکین و کسبه پاساژ مهستان نسبت به مقاوم سازی اقدام عملیاتی نکنند؛ بعد از ماه صفر برای تعطیلی و پلمب پاساژ اقدام می‌کنیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، پاساژ مهستان در خیابان انقلاب اسلامی از جمله ساختمان های ناایمن و بسیار پر تردد است که به دلیل بی توجهی به اخطار ها و نبود امکانات ایمنی و البته ناپایداری سازه ساختمان، مستعد حریق گسترده و یا حادثه ناگوار است .
 سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ در این خصوص گفت: طی هفته جاری رای معاون دادستان مبنی بر پلمب پاساژ ناایمن آزاد اجرا شد و اکنون اماده اقدام برای سایر ساختمان ها هستیم که احتمال تعطیلی و پلمب پاساژ ناایمن و مستعد حریق مهستان توسط شهرداری وجود دارد .

سید محمد موسوی گفت: مجتمع تجاری  وفرهنگی مهستان یک از مراکز مهم وشناخته شده در مرکز شهر بوده وروزانه صدها نفر از شهروندان از تهران وسایر استانها به این‌ پاساژ مراجعه دارند.

موسوی تصریح کرد: این مجتمع دارای تخلفات متعدد شهرسازی و ساختمانی است و طبق نظریه کارشناسان، مستعد حریق گسترده بوده ومتاسفانه فاقدحداقل های ایمنی است.

او افزود:طی سالیان گذشته، اخطارهای مکرر ایمنی برای مالکان وکسبه  پاساژ مهستان صادر شده و متاسفانه تاکنون اقدام موثری در راستای ارتقای ایمنی ورفع خطر مشاهده نشده است.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 25210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =