آزادسازی ۴ هزار متر مربع از فضای شهری حاشیه میدان صنعت

شهردار منطقه دو گفت: ۴ هزار متر مربع از اراضی شهری با هدف صیانت از حقوق شهر و شهروندان با تلاش و پیگیری مدیریت شهری منطقه رفع تصرف و آزادسازی شد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اشاره به اینکه تصرف بخشی از معابر پایتخت توسط کارگاه‌های عمرانی  و ساختمانی رویه‌ای معمول در شهر تهران بود، گفت: با توجه به سیاست های شهردار تهران مبنی بر جمع آوری کارگاه های عمرانی غیر لازم و  آزادسازی‌ فضاهای شهری به نفع شهروندان،  کارگاه ساختمانی که سال های طولانی در محدوده شهرک قدس مستقر بودند جمع آوری شد.
وی افزود: این کارگاه با اتاقک‌های متعدد در زمین ۴ هزار متری همزمان  با شروع ساخت ۲ مجتمع تجاری بزرگ لیدوما و میلاد نور در محدوده میدان صنعت برای اسکان کارگران ایجاد شده بود، اما با جمع آوری نشدن این اتاقک ها پس از گذشت سال ها از  افتتاح مجموعه‌ها، این محدوده  به یک فضای بی دفاع شهری تبدیل شده بود که همین موضوع باعث گلایه‌های ساکنان خیابان سیمای ایران و کوی دوم شده بود.
شهردار منطقه۲ با اشاره به اینکه استقرار کارگاه عمرانی علاوه بر اشغال فضاهای عمومی،موجب الودگی های منظر شهری نیز شده بود، افزود:در همین راستا  پس از بررسی جوانب، پس از جمع آوری کارگاه و اتاقک‌ها ، پاکسازی محیط از خاک و نخاله ها انجام شد.

انتهای پیام

۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 25398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =