اعزام ۸ تانکر به همدان برای حل مشکل کمبود آب

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام ۸ تانکر آب به همدان به منظور کمک رسانی به شهروندانی که با معضل کمبود آب رو به رو هستند، خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند، محمد مهدی عزیزی گفت: در تاریخ دو شهریور ماه بنا به دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران، ۴ دستگاه تانکر آب، دو دستگاه تانکر ۱۸ هزار لیتری و دو دستگاه تانکر ۱۲ هزار لیتری واتر جت به منظور کمک به حل مشکل کمبود آب شهر همدان به آن منطقه اعزام شد. 

وی ادامه داد: ۴ راننده، ۴ اپراتور و یک ناظر راهوری نیز به همراه ماشین آلات به همدان اعزام شدند تا دستگاه ها در نزدیک ترین محل در محدوده شهر آب گیری و در مرحله بعد نسبت به توزیع اقدام کنند. 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در این رابطه افزود: با توجه به مشکل کم آبی ایجاد شده در شهر همدان، با تصمیم مقامات محلی مسئولیت آبرسانی به بیمارستان‌های این شهر به شهرداری تهران و سازمان پسماند واگذار شده و ماشین‌آلات اعزامی طی روزهای گذشته خدمت‌رسانی به ۴ بیمارستان این شهر را برعهده داشته‌اند.

عزیزی در پایان گفت: عملیات آبرسانی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر همدان تا زمان برطرف شدن مشکل کم‌آبی این شهر و اعلام مسئولان ادامه خواهد داشت.

۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 25401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =