آخرین وضعیت پذیرش معتادان متجاهر دارای اختلال اعصاب و روان بررسی شد

بیست و هشتمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران با حضور نمایندگان دستگاه.های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه معتادان متجاهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، بیست و هشتمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران با حضور نمایندگان دستگاه های مسئول در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه معتادان متجاهر صبح امروز یکشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ در محل ساختمان شهرداری تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران از وضعیت آسیب های اجتماعی و اقدام های انجام شده در این حوزه گزارشی ارایه کرد.

در ادامه جلسه آخرین وضعیت مصوبات بیست و هفتمین جلسه قرارگاه آسیب های اجتماعی شهر تهران از جمله پذیرش موقت معتادان متجاهر دارای اختلال اعصاب و روان تا زمان سم زدایی، معرفی نیروهای مورد نیاز مرکز منع پذیرش ماده ۱۶ دارای اختلال اعصاب و روان از جمله مددکار، انعقاد تفاهم نامه با موضوع پذیرش بیماران منع پذیرش ماده ۱۶، انتقال و پذیرش معتادان بهبود یافته سالمندان و … بررسی و ارزیابی شد.

به گزارش خبرنگار شهر، ارایه گزارشی از طرح پیشنهادی رود دره فرحزاد از دیگر موضوعاتی بود که در دستور کار بیست و هشتمین جلسه قرارگاه آسیب های اجتماعی شهر تهران قرار گرفت.

انتهای پیام/

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
کد خبر: 25418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =