فداکاری پزشکان و ایثار مدافعان سلامت در تاریخ ماندگار شد

شهردار منطقه۲ در مراسم گرامیداشت روز پزشک گفت: جامعه پزشکی و مدافعان سلامت در بحران همه گیری کرونا با رشادت ها، ایثار و از جان گذشتگی ، نامی ماندگار بر صفحه تاریخ ایران از خود به جا گذاشتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار منطقه دو در نشست صمیمانه که با حضور جمعی از پزشکان جهادی و اعضای کانون پزشکان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدافعان سلامت، گفت: همانطور که تاریخ پزشکی جهان مزین به علم ابن سینا است، پزشکان و تلاشگران عرصه سلامت نیز همچنان که در عرصه های دفاع مقدس با از خود گذشتگی و ایثار به یاری رزمندگان شتافتند در مقابله با کرونا نیز  با ایثار و فداکاری نامی ماندگار بر صفحه تاریخ ایران از خود به جا گذاشتند.
وی افزود: امروز دستاوردهای کشور در علم پزشکی و رسیدن به خود کفایی در بخش‌های درمانی مرهون و مدیون تلاش های شبانه روزی و صادقانه پزشکانی است که نام طبیب که تجلی اسم شافی خداوند است را به دوش می کشند.
شهردار منطقه دو در ادامه با تاکید بر جایگاه والای جامعه پزشکی گفت:ایثار وفداکاری  مدافعان سلامت  در دوران کرونا به منصه ظهور نشست و این از-خود گذشتگی جامعه پزشکی باید مستند نگاری-و ثبت شود .
وی در ادامه به اهمیت آموزش-سبک زندگی سالم اشاره کرد و گفت:آگاهی بخشی و آموزش یکی ازراهکارهای موثر در حفظ سلامت است و شهرداری بنا به مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه ورود کرده و با اختصاص فضاهایی در-سرای محلات ،بسترآموزش سبک زندگی سالم به شهروندان را فراهم کرده است.
صالحی در پایان بر-آمادگی مدیریت شهری منطقه۲ برای همکاری با جامعه پزشکی برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و ارتقای سلامت آنها تاکید کرد.
لازم به ذکراست در این مراسم ازپزشکان جهادی واعضای کانون پزشکان منطقه ۲ تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 25433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =