میزبانی اردوهای نیم‌روزه سازمان فرهنگی و هنری از ۱۰ هزار نوجوان تهرانی

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از حضور ۱۰ هزار نوجوان تهرانی در جشنواره «ماجرای اردو» خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری گفت:  براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، فرهنگسراهای منتخب شهر تهران همه روزه از صبح  تا عصر میزبان نوجوانان دختر و پسر ۱۳ تا ۱۸ ساله هستند.
وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده در فاز اول ،۱۰ هزار نوجوان تهرانی در قالب گروه های دانش آموزی در این طرح شرکت می کنند، افزود: این طرح با هدف کشف استعداد و توانایی نوجوانان در مناطق ۳،۴،۸، ۱۱،۱۵،۱۶، ۱۷ و ۲۰ در حال اجرا است.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: در این اردوی نیم روزه، نوجوانان در قالب برگزاری کلاس و کارگاه های فرهنگی، هنری و ورزشی با حضور مربیان شرکت می کنند. همچنین حوزه های شخصیت، دقت و تمرکز، تفکر و قدرت استدلال، توان رهبری و روحیه تیمی، خلاقیت و ابتکار همه شرکت کنندگان ارزیابی و در بانک مخاطبان نوجوان تهران ثبت می شود
فاطمیان پور اضافه کرد: «ماجرای اردو» علاوه بر آموزش بهتر زیستن و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد نشاط و شادابی تلاش می‌کند استعدادها و توانمندی‌های نوجوانان را به آنها نشان دهد. گفت‌وگوی جمعی، پانتومیم، نمایش و نقد فیلم و فعالیت‌های ورزشی و تفریحی از بخش‌های این اردو خواهد بود.
وی با اشاره به استقبال بی نظیر از این اردوها از تمدید اردوهای نیم روزه تا پایان سال خبر داد و افزود: نوجوانان تهرانی می توانند از طریق شماره ۰۲۱۹۶۶۵۰۰۰۰ و یا مراجعه به فرهنگ سراهای منتخب به صورت فردی یا در قالب گروه های دانش آموزی در این اردوها شرکت کنند.

انتهای پیام 

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 25441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =