ضرورت مردمی نگه داشتن مراسم اربعین

شهردار منطقه۲ در نشست شورای فرهنگی گفت: پرداختن به نقش نیروهای جهادی و مردمی در پیشبرد برنامه های فرهنگی و اجتماعی مراسم اربعین ضروری است.

به گزارش  شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در نشست  شورای فرهنگی و هنری منطقه  که  باحضور جمعی از نمایندگان نهادها و سازمان های  فرهنگی، هنری،بسیج، ائمه جماعت، معاونین و مدیران شهری و با هدف هم افزایی نهادها در برگزاری مراسم اربعین  برگزار شد ، گفت: مقوله اربعین یک واقعه تمدن ساز است و قطعا در آتیه تشیع و عالم ماندگار خواهد بود. از این رو می طلبد از تمامی ظرفیت ها به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم استفاده کنیم.
وی  افزود: وظیفه ما در حوزه مدیریت شهری منطقه این است که علاوه بر به کارگیری تمام توان خود با مشارکت و همکاری عموم مردم به این مراسم شرایطی را فراهم کنیم تا زائران با کمترین دغدغه در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند.
صالحی در ادامه با اشاره به استقرار نیروهای خدمات شهری منطقه ۲ در پایانه مرزی زرباطیه گفت: با توجه به اینکه مرز مهران در سال های گذشته مورد استقبال چشمگیر مردم سراسر کشور در ایام اربعین بوده، در سال جاری نیز با تدابیر ستاد اربعین، مناطق ۵ و ۱۱ در پایانه مرزی مهران و منطقه ۲ در پایانه زرباطیه مستقر و به ارائه خدمات می پردازند.
وی با بیان اینکه بر اساس تجربیات گذشته، برنامه‌ریزی لازم برای خدمات رسانی مناسب صورت گرفته است، عنوان کرد: با استفاده از تجارب پیشین و برنامه ریزی های که صورت گرفته تلاش می کنیم تا بهترین نقش آفرینی را در برگزاری مراسم اربعین داشته باشیم.
 

انتهای پیام

۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 25577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =