حل معضل چند ساله مردم خیابان مختاری پس از اجرای پویش قدم به قدم

شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ گفت: در اجرای پویش قدم به قدم در محله راه آهن، معضل چند ساله آبگرفتگی کانال خیابان مختاری نبش معبر محلوجی قمی و رجعتی با اجرای عملیات عمرانی حل شد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران، مصطفی شمشیر بند ضمن اعلام آغاز عملیات عمرانی حل مشکل کانال تقاطع خیابان شهید رجعتی و محلوجی قمی گفت: به گفته برخی شهروندان و کسبه، چند سالی است که در فصل سرما، آبگرفتگی و در فصل گرما، بوی نامطبوع تجمع زباله در نهر و کانال این مسیر موجب آزار مردم و ورود خسارت های مختلف به شهر شده است .

 او افزود: در جریان بازدید میدانی پویش قدم به قدم در محله راه آهن با همراهی شهردار منطقه۱۱ دستور لازم برای رفع معضل صادر شد و از هفته جاری اقدام عمرانی برای اصلاح نهر و رفع معضل آغاز شد .

 شمشیر بند گفت : با استفاده از عملیات عمرانی و شکاف اسفالت برای اصلاح نهر اقدام کردیم تا معضل چندین ساله مردم محله حل شود .

 او در انتها ضمن تشکر و صبوری شهروندان تا رفع کامل این مشکل گفت: محدوده ای از مسیر خیابان مختاری تقاطع خیابان شهید رجعتی و محلوجی قمی برای این عملیات مسدود شده است که نهایتا تا یک هفته به صورت کامل پس از اصلاح آسفالت، معبر به شرایط قبلی باز خواهد گشت.

انتهای پیام 

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 25636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =