تداوم خدمت‌رسانی سازمان پسماند به ۶ بیمارستان بزرگ همدان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از تمدید یک هفته‌ای خدمت رسانی و حضور اکیپ‌های اعزامی به شهر همدان به منظور آبرسانی به بیمارستان‌های بزرگ خبر داد.

محمد مهدی عزیزی در گفت‌وگو با شهر، ضمن اعلام تمدید مأموریت خدمت رسانی اکیپ‌های اعزامی به شهر همدان، بیان کرد: طبق دستور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، چهار دستگاه تانکر آب شامل دو دستگاه ۱۸ هزار لیتری و دو دستگاه ۱۲ هزار لیتری از دوم شهریور به شهر همدان اعزام شد. 

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ضمن اشاره به خدمت رسانی ۱۰ روزه اکیپ‌های اعزامی پسماند در شهر همدان، گفت: این اکیپ‌ها آب را در سطح شهر بارگیری و میان مردم توزیع می‌کردند اما پس از گذشت چند روز بنا به اعلامی که به ما شد مأموریت تغییر پیدا کرده و باید آبرسانی به بیمارستان‌های بزرگ انجام شود.

عزیزی در ادامه سخنان خود، عنوان کرد: درنهایت دستور داده شد که آبرسانی به ۶ بیمارستان‌ بزرگ همدان توسط سازمان پسماند شهرداری تهران صورت گیرد.

وی درباره اقدام دیگر سازمان پسماند به جز آبرسانی به بیمارستان‌ها، توضیح داد: البته در یک مرحله، تصفیه خانه بیمارستان‌ها تخلیه و شست‌وشو شدند و سپس از امکانات خودرو جنتکس لجن کش استفاده شد تا کف مخزن لایروبی شود. پس از این کار شست‌وشو، گندزدایی و ضدعفونی انجام شد تا آب بیمارستان تأمین شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پایان اعلام کرد: روز گذشته ۱۱ شهریور به سازمان اعلام شد که ارائه خدمات به مدت هفت روز تمدید شده و نیروها باید تا یک هفته دیگر در شهر همدان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 25647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =