تولیت آستان عبدالعظیم حسنی (ع) برای کمک به تبدیل قلعه گبری به موزه آمادگی دارد

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در حاشیه مراسم آغاز ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در شهر تهران، گفت: این آمادگی در آینده وجود دارد که قطعه زمین‌های موجود برای شرکت‌های دانش بنیان [که توصیه مقام معظم رهبری است] بکار گرفته شود تا توسعه ویژه‌ای در این منطقه رقم خورد.

به گزارش خبرنگار شهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در حاشیه «آیین آغاز ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در شهر تهران» در جمع خبرنگاران، ضمن تشکر از شهردار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: امروز دومین باری است که طی فاصله کوتاهی در حضور ریاست شورا و شهردار تهران هستیم. باتوجه به اینکه در حکم مقام معظم رهبری آمده است که باید «توسعه و ادامه عمران و آبادی اطراف حرم و تسهیل امور زائران» انجام شود، تعدادی پروژه درنظر گرفته شده است.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ادامه عنوان کرد: امروز نخستین پروژه آغاز شد تا به زودی به سرانجام برسد. برای ساخت پارکینگ طبقاتی با بنیان مسکن رایزنی‌ها انجام شده است و شهردار و فرماندار تهران تلاش‌های بسیاری برای به سرانجام رسیدن آن انجام داده‌اند که امیدواریم به زودی کلنگ آن بر زمین زده شود.

قاضی عسکر ضمن اشاره به مساله قلعه گبری، گفت: اعلام آمادگی شده است تا سوله‌ها انتقال یابند و آن فضا به موزه ری تبدیل شود. این آمادگی در آینده وجود دارد که قطعه زمین‌های موجود برای شرکت‌های دانش بنیان [که توصیه مقام معظم رهبری است] بکار گرفته شود تا توسعه ویژه‌ای در این منطقه رقم خورد و نتایج آن برای مردم ملموس باشد. 

انتهای پیام/

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 25677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =