خدمات‌رسانی تمامی مساجد و مدارس منطقه ۱۲ به راهپیمایان مراسم جاماندگان اربعین

شهردار منطقه ۱۲ از توفیق میزبانی ۶ کیلومتر از مسیر نزدیک به ۱۴ کیلومتری تعیین‌شده به منظور پیاده‌روی زائران اربعین، موسوم به «جاماندگان» برای این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، روز شنبه ۱۲ شهریورماه، جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی منطقه ۱۲ با حضور امیر یزدی، شهردار منطقه و رئیس شورا، حجت‌الاسلام والمسلمین جامه‌دارپور، مدیر فرهنگی، هنری منطقه ۱۲ و رئیس فرهنگسرای عترت، سرگرد اسلام‌دوست، جانشین بسیج ناحیه امام خمینی (ره)، حجت‌الاسلام والمسلمین مبرهن، مسئول امور مساجد منطقه ۱۲، نورایی، مدیر اجرایی اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۲، معاونان شهرداری، شهرداران نواحی ۶گانه و جمعی از مدیران شهری منطقه ۱۲ در سالن جلسات شهرداری این منطقه برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت هماهنگی دستگاه‌ها در مورد هرچه بهتر برگزارشدن مراسم پیاده‌روی زائران اربعین موسوم به «جاماندگان» برپا شده بود، نخست حجت‌الاسلام والمسلمین جامه‌دارپور در مورد برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در این زمینه، گزارشی ارائه کرد و در ادامه یزدی، ضمن ابراز امیدواری از اینکه مجموع این تلاش‌ها مورد قبول حضرت حجت (عجل‌الله) قرار گیرد، گفت: بحمدالله با تمهیداتی که دیده‌ شده، اکنون همه دستگاه‌ها برای برگزاری این مراسم آماده‌اند تا کسانی که نتوانسته‌اند روز اربعین در کربلا زیارت اربعین را قرائت کنند، در مسیرهایی که در همه شهرها و از جمله تهران تعیین شده، شرکت کنند.

وی از توفیق میزبانی ۶ کیلومتر از مسیر نزدیک به ۱۴ کیلومتری تعیین‌شده در شهر تهران برای منطقه ۱۲ خبر داد و افزود: ۶ کیلومتر از این مسیر که از میدان آیینی امام حسین (علیه‌السلام) آغاز می‌شود و تا حرم حضرت عبدالعظیم (علیه‌السلام) در شهر ری ادامه دارد، در منطقه ۱۲ واقع شده که طولانی‌ترین مسیر بین مناطق میزبان به شمار می‌رود؛ ازاین‌رو برای رفاه حال زائران اربعین و آرامش و امنیت آنان تمهیداتی اندیشیده شده که از جمله آنها هماهنگی با همه مساجد و مدارس موجود در معابر اصلی و فرعی طول این مسیر است؛ به این ترتیب که در این اماکن از ساعت ۷ صبح تا پایان مراسم برای ارائه خدمات به این عزیزان باز خواهد بود.

شهردار قلب طهران ضمن اشاره به برپایی مواکب صلواتی و فرهنگی و اجتماعی در طول مسیر بیان کرد: شهرداری منطقه با همکاری سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران با تولید محتوای فرهنگی در خدمت زائران خواهند بود؛ همچنین همه حوزه‌های عمران، ترافیکی، خدمات شهری و... در شهرداری منطقه با آمادگی کامل خدمت‌رسانی خواهند کرد. بسیج ناحیه امام خمینی (قدس‌السره) نیز در حوزه تأمین امنیت و برپایی مواکب به ایفای نقش خواهد پرداخت.

یزدی در پایان، احکام اعضای شورا را به آنها اعطا و برای آنها در انجام مسئولیت‌هایشان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: 25700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =