حمایت از توسعه و تجهیز مدارس در شهر تهران/ در طرح استقبال از مهر چه اهدافی دنبال می‌شود؟

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به دستورالعمل حمایت از مدارس شهرداری تهران، از توسعه و تجهیز مدارس در راستای طرح استقبال از مهر خبر داد.

به گزارش شهر، محمد هادی علی احمدی شهردارمنطقه ۱۳ با اشاره به نقش مهم مدارس در انتقال دانش، مفاهیم و مهارت به دانش اموزان از یکسو و آموزش حقوق و تکالیف شهروندی در مسیر رشد روحی و جسمی دانش آموزان از سوی دیگر اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۳ در راستای سیاست‌های شهرداری تهران، به منظور ایجاد تعامل دوسویه و رسیدن به هدف اصلی خود در زمینه آموزش‌های شهروندی در مدارس، با برقراری تعامل دوسویه با آموزش و پرورش به حمایت از مدارس در زمینه‌های عمرانی، تجهیزی، برنامه‌ای و مناسب سازی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۴۶ مدرسه در منطقه ۱۳ فعالیت می‌کند افزود: طبق نیاز سنجی صورت گرفته از سوی اداره آموزش‌های شهروندی وانعقاد تفاهم نامه، مشارکت و همکاری در انجام فعالیت‌های عمرانی با رویکردهای کمک به مقاوم سازی مدارس در برابر زلزله، تعمیرو نگهداری ساختمان مدارس و تاسیسات و تجهیزات ساختمانی مدارس آن، فعالیت‌های تجهیزی مدارس در زمینه فرهنگی و کتابخانه‌های مدارس، فعالیت‌های برنامه‌ای با رویکرد فعالیت‌های آموزشی، مناسبتی، تفریحی – فرهنگی است.

علی احمدی ادامه داد: آموزش و پرورش منطقه ۱۳ نیز تعهداتی جهت همکاری با شهرداری در خصوص فعالیت‌های عمرانی و تجهیزی، برگزاری طرح شهردار مدرسه و.. دارد.

منبع: آنا

انتهای پیام/

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
کد خبر: 25702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =