بهره‌برداری از بوستان ۱۶ هکتاری ایرانیان؛ هفته آینده/ ۲۳ بوستان محلی تا پایان سال افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از افتتاح بوستان ۱۶ هکتاری ایرانیان در هفته آینده خبر داد و گفت: این بوستان با فضای پیرامونی به ۲۰ هکتار می‌رسد.

به گزارش خبرنگار شهر، علی محمد مختاری در حاشیه نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص افتتاح بوستان ایرانیان اظهار کرد: این بوستان با مساحت ۱۶ هکتار در جنوب شهر تهران و در منطقه ۱۹ واقع شده که هفته آینده افتتاح می شود.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه سعی کردیم بوستان ها را در مناطق جنوبی و کمتر برخوردار که سرانه فضای سبز به استاندارد نرسیده است، گسترش دهیم، یادآور شد: برنامه ریزی شده که در طول دوره چهار ساله مدیریت جدید در زمینه توسعه عادلانه فصای سبز اقدام شود که در همین راستا مناطق ۷، ۸، ۱۰،۱۱،۱۲ و ۱۷ در اولویت قرار دارند.

وی با بیان اینکه این مناطق کمتر برخوردار هستند و باید توزیع در این مناطق عادلانه باشد، تصریح کرد: سعی می کنیم در این دوره با توجه به برنامه های توسعه و نگهداشت فضای سبز بتوانیم خدمات شایسته ای به شهروندان ارائه دهیم.

مختاری با اعلام اینکه بوستان ایرانیان در منطقه محروم واقع شده است که فاز دوم آن نیز در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: حدود ۲۱ باغ در حال تملک برای تبدیل به بوستان است؛ علاوه بر این ۲۳ بوستان محلی نیز تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
کد خبر: 25828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =