ارائه آموزش‌های ترافیکی به دانش‌آموزان منطقه ۱۱ در قالب طرح استقبال از مهر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۱ از پیش بینی و آماده سازی طرح های اجرایی و آموزشی برای استقبال از مهر و همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، حسن هدایی از آماده سازی طرح نگهداشت مدارس در منطقه خبر داد و گفت:طرحی با تمرکز و نیاز سنجی در مدارس طبق برنامه‌ی سازمان حمل و نقل ترافیک از ۱۹ تا ۲۶ شهریور اجرا خواهد شد.
هدایی درباره جزئیات اجرایی و نظارتی این طرح گفت: اصلاح بلوک عرضی عابر پیاده جلوی مدارس، تابلوهای انتظامی نزدیک مدارس، اصلاح هندسی به جهت امنیت تردد دانش آموزان، خط کشی طولی در خیابان‌های آسفالت شده و هرس شاخه هایی که مانع از دید رانندگان می‌شود در دستور کار این طرح قرار دارد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۱ در رابطه با جزئیات آموزشی این طرح گفت : آموزش تابلو و خط عابر پیاده به دانش آموزان و رانندگان تاکسی در این طرح وجود دارد. آموزش هایی در رابطه با حمل و نقل پاک، اتوبوس،مترو و دوچرخه نیز در مدارس و کلاس های درسی به دانش آموزان داده خواهد شد.
هدایی با اشاره به حضور معاونین حمل و نقل در روزهای ابتدایی سال تحصیلی در مدارس افزود: قرار است آموزش به معلمان در دستور کار قرار گیرد تا بخشی از زمان کلاس را به آموزش های ترافیکی به دانش آموزان اختصاص دهند.  
معاون حمل‌ونقل ترافیک، یکی از برنامه‌های حمل و نقل عمومی را آموزش به راننده‌های تاکسی و اتوبوس عنوان کرد و افزود: افزایش ظرفیت ناوگان‌ها برای جا به جایی دانش آموزان  و اصلاح برچسب های کرایه تاکسی ها نیز جزو اهداف این طرح است .

انتهای پیام 

۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 25907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =