برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی عکس«قاب اربعین»

دومین نمایشگاه بین المللی عکس«قاب اربعین» به همت مرکز ارتباطات شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر، روز یکشنبه ۲۰ شهریور دومین نمایشگاه بین المللی عکس با عنوان «قاب اربعین» در گالری فکه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران آغاز به کار کرد.

به گفته سمیه ولیان دبیر نمایشگاه؛ طی فراخوان دومین سوگواره عکس قاب اربعین، حدود ۴۰۰ عکس در سه بخش عکاسان حرفه‌ای، مردمی و گردشگران خارجی با موضع جنبه‌های معنوی، تصاویر مذهبی تاثیرگذار و مرتبط با فرهنگ عاشورایی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند که از آن میان ۲۸ عکس برگزیده و در این نمایشگاه شرکت کردند.

در این نمایشگاه عکس که با هدف ثبت مناسک جهانی اربعین و  با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شد، باغ موزه دفاع مقدس، موزه مرکزی شهدا، بنیاد شهید و امور ایثارگران، انجمن فرهنگی هنری طلیعه آفتاب، اداره کل همکاریهای فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور و نیز ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران مشارکت داشتند.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه حاضر هر روز از ۲۱ تا ۲۸ شهریور ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری فکه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به نشانی ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است.

انتهای پیام/

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 26106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =