جمع‌آوری زباله‌های پایانه برکت در مرز مهران توسط خدام منطقه۱۱

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۱ گفت: عوامل اجرایی و خادمین اعزامی از منطقه۱۱ به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات شهری هستند و کلیه زباله های انباشت شده در پایانه برکت مرز مهران جمع اوری شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران، احمد مهرابی گفت: عوامل اجرایی اعزامی از منطقه۱۱ در مرز مهران از ۸ شهریور در حال ارائه خدمت به زوار هستند.
 او افزود: ماشین آلات اعزامی و عوامل طی چند نوبت در روز نسبت به پاکسازی معابر محدوده ۶ کیلومتری شامل پایانه مرکت، مرز و شهر مهران‌ اقدام می کنند.
 مهرابی خاطر نشان کرد : با تجهیز و کمک های جدید و تامین ماشین آلات جدید؛ در یازدهمین روز از ارائه خدمت در مرز مهران، کلیه زباله های تجمیع شده در پایانه برکت به وسیله خدام الحسین علیه السلام جمع اوری شد و توسط کامیونت های حمل زباله به محل دپو منتقل شد تا رویه پسماند اجرا شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۱ اعلام کرد :همکاری بین مناطق مستقر در مرز مهران بسیار خوب است و همه همکاران برای ارائه خدمت و تبادل تجربیات و ماشین الات تعامل دارند تا درنتیجه بتوانیم شرایط مطلوبی را برای زیارت زوار فراهم کنیم.

انتهای پیام 

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 26161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =