توسعه ۴۷ کیلومتر مسیر یکپارچه حرکتی از اولویت‌های منطقه دو است

شهردار منطقه۲ گفت:حرکت در مسیر شهر انسان محور با توسعه مسیرهای پیاده و پلازاهای شهری از رویکردهای مورد توجه مدیریت منطقه است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در نشست شورای هماهنگی معاونین حمل و نقل ترافیک  مناطق ۲۲ گانه شهر تهران که با حضور مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ومعاونین حمل و نقل ترافیک مناطق ۲۲ گانه  برگزار شد، گفت: در فرایند توسعه شهری و زندگی شهر نشینی ،بحث حمل و نقل وترافیک  از اهمیت بالایی بین مدیران شهری و شهروندان  برخوردار است، چنانچه در دیدار حضوری با شهروندان و بازدید های میدانی ،این موضوع یکی از مطالبات جدی شهروندان است.
وی با اشاره به افزایش  مشکلات  ترافیکی همزمان با آغاز سال تحصیلی گفت: این جلسه  فرصت مناسبی است تا با حضور کارشناسان و متخصصین حوزه ترافیک تمهیدات ویژه ای اندیشیده شود تا این بحران ، اختلالی در تردد دانش آموزان ایجاد نکند  .
صالحی در ادامه به رویکرد مدیریت منطقه در ایجاد پیاده راه و حرکت در مسیر شهر انسان محور گفت: احداث پلازای بلوار شهدای صادقیه و پل  تندرستی بر فراز بزرگراه شیخ فضل الله نوری را  می توان از جمله اقدامات منطقه  در این زمینه عنوان کرد و توسعه ۴۷ کیلومتر مسیر یکپارچه حرکتی از برنامه های مهم پیش رو است.
مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه  این جلسه ، هم اندیشی و ایجاد فضای همفکری و تعامل برای  رفع مشکلات ترافیکی  را از جمله اهداف این نشست برشمرد و گفت: تمرکز براحداث پیاده راه و پلازاهای شهری و عینیت بخشی به شهر انسان محور  از اولویت های مدیریت شهری است .
وی با بیان اینکه  به دنبال آن هستیم شهر را برای انسان طراحی کنیم نه خودروها گفت: بر همین اساس  تلاش داریم تا  با امکان سنجی  توسط مناطق ۲۲ گانه ،برنامه ایجاد شهر انسان محور را به سمت اجرایی شدن برده و به آن عینیت ببخشیم .
لازم به ذکر است محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل و ترافیک در ادامه  گزارشی از  زیرساختهای ترافیکی ،  اقدامات و برنامه های پیش بینی شده منطقه در این حوزه ارائه کرد.

انتهای پیام

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 26261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =