سالم‌سازی فضای بوستان شهید دیالمه در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از اقدامات این منطقه برای سالم‌سازی فضای بوستان شهید دیالمه به منظور پاسخ به مطالبه شهروندان در این زمینه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی ضمن تحسین روحیه مطالبه‌گری اهالی محله شهید دیالمه در اقدام به تشکیل «پویش سالم‌سازی فضای بوستان شهید دیالمه» به‌طور خودجوش گفت: به‌یقین مشارکت شهروندان متعهد و دلسوز در مدیریت شهری، شهرمان را به جایی دلپذیر و روبه‌پیشرفت تبدیل خواهد کرد و ما امیدواریم هر روز بیشتر شاهد این حس تعلق در سایه این قبیل مطالبه‌گری‌ها باشیم.

وی با یادآوری این نکته که مطالبات اهالی محل در مورد رسیدگی به وضعیت فضای سبز بوستان از جمله برنامه‌های فصلی شهرداری منطقه است، افزود: رشد زیاد گیاهان پرچینی پیرامونی این بوستان به دلیل آبیاری مناسب آنها بوده و «هرس فرم» آنها هم مطابق برنامه‌ریزی‌های هر ساله، بنا بود در ماه مهر انجام شود که به دلیل درخواست‌ها و کسب رضایت اهالی، دوشنبه، ۲۱ شهریورماه به انجام رسید.

شهردار قلب طهران همچنین از اجرای تمهیدات ترافیکی در این بوستان، مطابق درخواست اهالی خبر داد و گفت: بوستان دیالمه در ضلع شرقی خیابان شهید دیالمه قرار دارد که دارای چند ورودی است. ورودی‌های غربی این بوستان با موانع ترافیکی مسدود است و فقط یک ورودی در ضلع شرقی بوستان، محل تردد موتور و وسایل نقلیه شده بود که اسباب ایجاد نارضایتی در اهالی را فراهم کرده بود.

وی توضیح داد: پس از بازدیدهای کارشناسانه متوجه شدیم، تنها یک وسیله نقلیه به بوستان وارد می‌شود که متعلق به یک ملک شخصی در ضلع جنوب بوستان بود و امروز دسترسی این خودرو نیز با زنجیر مسدود شد.

یزدی با یادآوری اینکه پیش از این نیز کنترل تردد وسایل نقلیه به بوستان انجام می‌شده، ادامه داد: پس از این با کنترل شبانه‌روزی نگهبان بوستان، ورود هر نوع وسیله نقلیه به داخل پارک ممنوع است.

انتهای پیام/

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 26264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =