نظافت کامل معبر صد کیلومتری راه کربلا/  بازپیرایی فضای سبز مسیر تردد زائران مرز خسروی

شهردار منطقه ۲۲ که مسئولیت ستاد اربعین حسینی در پایانه اربعین حسینی را برعهده دارد؛ گفت: تمامی مسیر تحویلی برای خدمات رسانی به زائران حسینی به شهرداری منطقه ۲۲ مورد نظافت کامل قرار گرفته و این اقدام مداوم است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: باتوجه به اینکه قبل از مراسم اربعین حسینی منطقه ۲۲ شهرداری تهران مسئولیت نظافت مسیر تردد زائران در شهر قصرشیرین و خسروی را عهده دار شده به همین منظور تمامی این مسیر به شکل ویژه مورد رفت و روب روزانه قرار گرفته است.

وی افزود: جهادگران اعزامی در حوزه فضای سبز نیز به شکل بسیار مناسب باز پیرایی فضای سبز این مسیر را انجام داده و گاها شاهد آن هستیم که در برخی از نقاط فضای سبز این محور تحویلی سالیان سال بازپیرایی نشده بود که با این اقدام یک کار ماندگار در حوزه محیط زیست برای این منطقه در مراسم باشکوه اربعین حسینی صورت گرفته است.

خسروی یکی از مرزهای مهم و با موقعیت راهبردی کشورمان است که این مرز بین المللی قدیمی‌ترین مرز رسمی کشورمان با عراق برای تردد زائران عتبات عالیات است که در گذشته جزئی از راه ابریشم بوده است.

انتهای پیام

۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 26322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =