شناسایی محورهای پرترافیک منطقه ۲ در آستانه سال تحصیلی جدید

شهردار منطقه۲ گفت: به منظور پیش بینی تمهیدات لازم برای ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان در ایام بازگشایی مدارس ، محورهای پرترافیک شناسایی شد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲،مهدی صالحی در نشست هماهنگی بازگشایی مدارس که با حضور رئیس آموزش و پرورش ، فرمانده های پلیس راهور ، نماینده کمیته امداد ،بسیج و جمعی از معاونین و مدیران منطقه برگزار شد  با تاکید بر مشارکت دستگاه های خدمت  رسان برای تسهیل در تردد شهروندان گفت: در حال حاضر مسیرهای منتهی به مدارس که  می تواند بار ترافیکی را بر شبکه معابر شهری و بزرگراهی منطقه تحمیل کند شناسایی شده و امید می رود با  تمهیدات  پیش بینی شده و همکاری پلیس راهور، از هرگونه مشکلات ترافیکی  پیشگیری شود.  
وی از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس خبرداد و گفت:در راستای خدمات رسانی بهتر به دانش آموزان و ارتقاء ایمنی سفرها رانندگان سرویس مدرسه، تحت آموزش قرار گرفتند.
شهردار منطقه درادامه گفت: مدیریت شهری منطقه در نظر دارد تا با هماهنگی پلیس راهور و آموزش و پرورش ،رانندگان سرویس مدارس  نمونه که  تامین ایمنی دانش آموزان  را اولویت قرار داده  و قوانین ترافیکی و رانندگی را رعایت می کنند شناسایی و تقدیر کند.
 وی ارتقای ایمنی معابر را از دیگر مباحث مورد توجه برشمرد و گفت: در همین راستا علاوه بر بهسازی معابر منتهی به مدارس، علائم و تجهیزات ترافیکی  این مسیرها  بهسازی  شده است.
صالحی  با اشاره به اینکه دوران پسا کرونا شرایط ویژه ای را موجب شده است تا  امسال مهر متفاوتی داشته باشیم افزود: برهمین اساس مدیریت شهری آمادگی دارد تا برنامه های فرهنگی و آموزشی در حوزه آموزش شهروندی را در مدارس اجرا کند .
وی  در ادامه به تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر به  کودکان کم‌برخوردار اشاره کرد و گفت:  مدیریت شهری منطقه آماده همکاری با کمیته امداد امام(ره)  برای برگزاری جشن عاطفه است.

انتهای پیام

۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 26483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =