اجرای ۹ اقدام مهم شهری در طرح خدمت منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ به تشریح طرح خدمت در منطقه ۵ پرداخت‌.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، احسان شریفی با بیان اینکه این منطقه از مدت ها پیش با برگزاری چند جلسه هماهنگی به استقبال طرح خدمت رفته است، گفت: این طرح در سه حوزه ترافیکی، خدمات شهری و عمرانی طی شهریور و مهرماه سال جاری در منطقه ۵ اجرایی می شود تا نواقص موجود برطرف شود.

او افزود: در طرح خدمت منطقه امید و زندگی، ۹ سر فصل تعریف شده که در ۷ ناحیه و زیر نظر سه معاونت اجرایی می شود و امیدواریم در پایان این طرح تغییرات رخ داده ملموس و موثر باشد.

شریفی به این ۹ سرفصل اشاره کرده و افزود: نوسازی و بازسازی مخازن و زیر مخزنی ها، پوشاننده و رنگ آمیزی، روکش آسفالت و لکه گیری، بررسی آنالیز خدمات شهری و فضای سبز (افزایش نیروی انسانی) المان های ترافیکی (گاردریل،چراغ های راهنمایی و رانندگی، خط کشی و ...) پل های مکانیزه عابر پیاده، مبارزه با جانوران موذی، روشنایی و بازپیرایی بوستان ها مواردی هست که در طرح خدمت منطقه ۵ در اولویت قرار دارند.

شهردار منطقه در مورد اقدامات معاونت ترافیک افزود : ۵۲۰۰ متر خط کشی ، نصب تابلوی خطر نما ، احداث شورون ، اجرای علائم افقی و علائم افقی محوری ، نصب استوانه ، نصب پایه تابلو لوله ، کاشن تانک ، نصب بشکه، نصب تابلوی گذرگاه عابر پیاده ، مرمت تابلوی هدایت مسیر ، خط کشی بلوک عابر پیاده و خط کشی کانال عابر پیاده از جمله اقدامات معاونت حمل و ترافیک منطقه ۵ در طرح خدمت است . 

شریفی با اشاره اقدامات معاونت عمران نیز اذعان داشت : در طرح خدمت ۳۵۰متر عملیات تراش و روکش دستی و همچنین ۱۷۰۰ متر عملیات تراش و روکش مکانیزه اجرا شده است .

او در پایان با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری گفت : رفت وروب ، رسیدگی به فضای سبز ، طرح راه خدمت، رفع نواقص روشنایی، پوشاننده وامحاء شعار نویسی ، پاکسازی مخازن ، رفع نقص سرویس بهداشتی ، رنگ آمیزی المان های شهری ، حذف زوائد فیزیکی ، جمع آوری بنر و تبلیغات ، مبارزه با جانوران موذی و رفع نقص المان های ترافیکی از جمله اقدامات این معاونت در طرح خدمت به شمار می رود. 

انتهای پیام 

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 26491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =