مردم ایران اجازه توهین به پرچمشان را نمی‌دهند/ باید بین مردم و اغتشاش‌گران تفکیک قائل شویم

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: ضد انقلاب به دنبال ایجاد آشوب در ایران به هر بهانه ای هستند؛ ضد انقلاب هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند، چرا که مردم ایران اجازه توهین به پرچمشان را نمی‌دهند و در برابر بحث‌های تجزیه‌طلبانه کوتاه نمی‌آیند.

به گزارش شهر، محمدامین توکلی زاده در ویژه برنامه شبکه ۳ سیما با عنوان تحولات رسانه ای روزهای اخیر گفت: سران قوا پیگیر ماجرای مهسا امینی بودند و هستند و دستورات لازم را برای روشن شدن ابعاد حادثه صادر کردند؛ رئیس جمهور با خانواده مرحومه امینی تماس گرفت و او را مانند دختر خودشان خطاب کردند که این نشان از گفتمان انقلاب است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: دختر شهید سلیمانی هم طی روزهای گذشته صحبت کردند و بیانیه دادند و پیگیر ماجرا بودند؛ در ماجرای مهسا امینی پلیس فیلم را پخش و پزشکی قانونی هم اسناد را منتشر کرد و البته گامهایی هم مانده که قوه قضائیه در حال پیگیری آن هاست اما در این میان بهانه جویی هایی صورت گرفت.

باید بین مردم و اغتشاش گران تفکیک قائل شویم

وی بیان کرد: در سال های گذشته حتی به بهانه فوتبال برخی را به خیابان کشیدند و اتفاقاتی را رقم زدند که این ها نشان می‌دهد ضد انقلاب به دنبال ایجاد آشوب در ایران به هر بهانه ای هستند؛ ضد انقلاب هنوز مردم ایران را نشناخته اند، مردم ایران اجازه توهین به پرچمشان را نمی‌دهند و در برابر بحث های تجزیه طلبانه کوتاه نمی ایند. در این میان باید بین مردم و اغتشاش گران تفکیک قائل شویم.

توکلی زاده با اشاره به این نکته که ضد انقلاب به خیال خودشان با درگذشت مهسا امینی سوژه خوبی پیدا کردند چون این خانم هم اهل سنت بود و هم اهل کردستان، خاطرنشان کرد: باز هم آن ها اشتباه کردند، چون مردم با همه ناراحتی که دارند اجازه نمی‌دهند ضد انقلاب از این ناراحتی سو استفاده کنند؛ امروز دیدیم مردم به میدان آمدند و این حرکات را محکوم کردند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار کرد: صحنه طی این یکی دو روز شفاف شد و بسیاری از ضدانقلاب آمدند و گفتند اصلا موضوع ما گشت ارشاد و خانم امینی نیست؛ ما با ایران، انقلاب و اسلام کار داریم.

نظام سلطه در حال افول است

وی بیان کرد: رئیس جمهور ما عکس سردار سلیمانی را در سازمان ملل به دست می‌گیرد و یقه آنها را گرفته که باید پاسخگوی به شهادت رساندن سردار مبارزه با تروریسم باشید؛ نظام سلطه مشکل انرژی و بسیاری از مشکلات دیگر دارد و رفتن به سمت افول آنها را بر این داشته تا به دنبال انتقام‌گیری باشد.

توکلی زاده گفت: جامعه ایران زنده، فعال و پویا است و با شناختی که از این جامعه داریم، خودشان موضوع را جمع می‌کنند؛ برخی از نخبگان همیشه از مردم عقب هستند، اکنون که پرچم آتش گرفته و به مقدسات توهین شده و عزیزانی را به شهادت رساندند باید صف خود را جدا کنند اما مردم جلوتر از آنها این موضوع را می‌شناسند و جمع می‌کنند.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
کد خبر: 26559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =