ادای احترام شهردار و مدیران شهری منطقه ۲ به  مقام شامخ شهدا

شهردار و مدیران منطقه ۲ تهران همزمان با هفته دفاع مقدس با همراهی ۱۱۰خانواده شهید منطقه در گلزار شهدای بهشت زهرا حاضر شدند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار ،معاونین و مدیران منطقه در نخستین روز هفته دفاع مقدس به صورت مجزا ۱۱۰ خانواده شهید  را همراهی کرده و با حضور درگلزار شهدای  بهشت زهرا با نثار شاخه گل به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرده و  یاد و خاطره امام راحل و همه شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
شهردار منطقه ۲ در این مراسم،عظمت،اقتدار و امنیت کشور عزیزمان را مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی که جان خود را برای پیروزی انقلاب فدا کرده اند،وظیفه همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی تاکید  کرد: امروز با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا ،باردیگر با این عزیزان تجدید میثاق کرده و عهد می بندیم که در راه خدمت به مردم،لحظه ای از حرکت باز نمانده و پویا و فعال در راه اهداف عالیه نظام، منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف مدیریت شهری گام برداریم.
صالحی تصریح کرد:  همه ما در برابر انقلاب و ارزش های دفاع مقدس  وخون شهداء مسئول هستیم  وامروز  خدا را شاکریم که  این فرصت را عنایت کرد تا درخدمت خانواده شهدا باشیم.

انتهای پیام 

۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 26589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =