پدر شهیدان فلاح زنگ مهر در غرب تهران را نواخت

با حضور شهردار منطقه۹، مدیر کل آموزش های شهروندی، پدر شهیدان فلاح و جمعی از مدیران شهری و آموزشی، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان مفتح نواخته شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: بعد از چند سال رکود و رخوت، بار دیگر شاهد تشکیل کلاس ها و بازگشایی مدارس هستیم، هرچند آموزش و سوادآموزی در دوره کرونا هم تعطیل نبود و به همت کادر آموزش و همت معلمان و دبیران عزیز وقفه ای در روند آموزش ایجاد نشد، خوشحالیم با زحمات و جانفشانی کادر درمان، امکان بازگشایی کامل مدارس و آموزش حضوری فراهم شد.
او افزود: ما در مقام مدیریت شهری، تمام توان و امکانات خود را بکار بسته ایم تا در کنار نظام آموزشی و شهروندان، فضایی مطلوب برای آموزش فرزندان این سرزمین و آینده سازان کشور ایجاد کنیم.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: بار اصلی و سنگین آموزش و تربیت فرزندان این سرزمین بر دوش معلمان عزیز است که به تعبیر مقام معظم رهبری افسران سپاه پیشرفت هستند؛ اما همه ما با توجه به مسئولیت اجتماعی و رهنمودهای امام امت مکلف و موظف به حمایت و تسهیل آموزش، آموختن و معرفت گستری هستیم.
 او توضیح داد: با توجه به اهمیت مساله آموزش ما نیز در مسیر خدمت به شهروندان، خانواده ها، کادر آموزش و دانش آموزان حرکت می کنیم، اقداماتی نظیر بهسازی معابر؛ نصب تابلوهای شهری و خط کشی عابر پیاده در ورودی مدارس، نظافت و زیباسازی محیط اطراف مدارس، تمهیدات ترافیکی و برخی کارهای اجتماعی در راستای ایجاد رضایتمندی شهروندان بوده است.
مرتضوی در خاتمه تاکید کرد: حساسیت ما نسبت به آموزش و پرورش در واقع تضمین آینده است، رفتار ما عمل به توصیه رهبری معظم است که موکدا تاکید دارند اگر انتظار پیشرفت، تعالی، توسعه و رسیدن به قله های افتخار را دارید، متوجه باشیم که این مسیر تنها از مسیر آموزش می گذرد.
گفتنی است؛ زنگ مهر در دبستان های پسرانه مفتح و دخترانه دانشور درغرب تهران با حضور شهردار منطقه ۹ و مدیران شهری نواخته شد.
 

انتهای پیام

۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 26592

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =