طرح خدمت در غرب تهران اجرا می‌شود

شهردار منطقه ۹ از اجرای طرح خدمت در سه حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک، خدمات شهری و فنی و عمرانی در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: جلسات مقدماتی پیشتر با هدف شناسایی و احصاء معضلات شهری در محلات منطقه با حضور معاونت های اجرایی و در راستای ارتقاء رضایت شهروندان و بهبود کیفیت زیست شهری برگزار شد.
او افزود: این طرح جهادی، روز نخست در خیابان هاشمی ناحیه یک و خیابان برادران فلاح از ناحیه دو، در روز دوم در خیابان دامپزشکی ناحیه یک و خیابان زمانی از ناحیه دو و در روز سوم در خیابان طوس ناحیه یک و خیابان سی متری جی در ناحیه دو اجرا شده است.  
مرتضوی با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری گفت: رفت وروب، رسیدگی به فضای سبز، بازپیرایی بوستان ها و نگهداشت پارک ها، رفع نواقص روشنایی، پاکسازی مخازن، نوسازی و بهسازی زیرمخازن،  رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی، رنگ آمیزی المان های شهری، حذف زوائد فیزیکی، مبارزه با جانوران موذی و پوستر کنی از جمله اقدامات این معاونت در طرح خدمت به شمار می رود.
شهردار منطقه ۹ در ادامه عنوان کرد: عملیات عمرانی و ترافیکی به منظور  بهسازی معابر، لکه گیری، رفع نقص المان های ترافیکی و رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده نیز در دستور کار قرار دارد تا با ارائه خدمات آسایش و رفاه شهروندان تامین شود.  
شایان ذکر است طرح تحول خدمت، از تاریخ ۲ تا ۸ مهرماه در غرب تهران و با نظارت مستقیم و مستمر شهردار منطقه ۹ و حضور مدیران شهری اجرا می شود.  

انتهای پیام

۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 26644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =