برافراشته شدن ابرپرچم‌های عزا و المان‌های شهری در باب الرضای تهران

شهردار منطقه ۱۵ گفت: معابر منطقه ۱۵ همزمان با شهادت امام رضا(ع) با اهتزاز ۶ ابر پرچم متبرک به نام مبارک هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت و ۷ المان شهری آماده حضور زائران و عزاداران شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،   سید مهدی صباغ شهردار منطقه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام دهه پایانی ماه صفر گفت: این پرچم ها در ۶ نقطه منطقه شامل ساختمان خورشید، ساختمان مجاور مجتمع جم، مجموعه خانواده، کوه سنگی، مصلی خاورشهر و ساختمان اصلی شهرداری منطقه همراه با نورپردازی برافراشته شد.

صباغ در ادامه به سیاه‌پوش معابر، و بزرگراه امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: امسال اقدامات شاخصی در باب الرضای تهران و در راستای ایجاد فضای معنوی مناسب شهر،   معابر و میادین منطقه با نصب بیرق مشکی و پرچم ریسه ای  انجام شد.

وی ادامه داد: در این راستا ۸ هزار متر طول ریسه پرچمی در بزرگراه امام رضا(ع)، ۵۰ تخته بنر پرتابلی، ۵ بیلبورد، ۲ عرشه پل، ۶۰۰ تخته پرچم مزین به نام مبارک امام رضا(ع) و ۷ المان شهری در معابر و ساختمانها نصب شد.

شهردار منطقه در ادامه به اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و از برپایی مواکب ایام شهادت حضرت امام رضا (ع) در ناحیه ۴ و ۶ این منطقه تحت عنوان باب الرضا (ع) خبر داد.

وی با بیان برنامه های این ایام در سطح مساجد و سرای محلات نواحی این منطقه با برنامه های متنوعی چون سخنرانی مذهبی، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه و برنامه های مناسبتی این ایام خبر داد.

صباغ در ادامه افزود : فعالیت این دو موکب در ناحیه ۴ با غرفه های پذیرایی، سلامت، هنر و فرهنگی ویژه موکب در میدان آقا نور، کارواش، پذیرایی، خودرونویسی، تنظیم باد صلواتی، سلامت، واکس زنی و غرفه فرهنگی در کوه سنگی و در ناحیه ۶ با غرفه های اسکان، کارواش، پذیرایی، سلامت، تنظیم باد صلواتی، خودرو نویسی، فرهنگی و ... در سه راه سیمان و سلامت، پذیرایی، هنر، غرفه فرهنگی در بوستان نیکو میزبان مشتاقان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در این ایام خواهند بود.

شهردار منطقه اضافه کرد : این دو موکب همزمان با فرا رسین ایام شهادت امام هشتم از روز یک شنبه ۳ مهرماه لغایت ۵ مهرماه از ساعت ۷ صبح الی ۲۴ آماده خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع) خواهند بود.

انتهای پیام/

۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 26649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =