اعزام طلاب حوزه علمیه امام القائم و هیأت ائمه بقیع به میدان انقلاب

شهردار منطقه ۱۲ از اعزام طلاب حوزه علمیه امام القائم و هیأت ائمه بقیع به میدان انقلاب برای حضور در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله (صلی‌الله) خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی ضمن محکومیت اهانت به ارزش‌های دینی و نظام مقدس اسلامی طی روزهای اخیر گفت: روز گذشته، سوم مهرماه، هم‌زمان با رحلت پیامبر اکرم (صلی‌الله) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) به منظور همراهی با مردم شریف ایران در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله (صلی‌الله)، شهرداری منطقه ۱۲ اقدام به اعزام طلاب حوزه علمیه امام القائم و هیأت بقیع به میدان انقلاب کرد.

وی هدف از این اقدام را اعتراض به آشوب‌های اخیر و حتک هرمت قرآن کریم و پرچم جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: این گروه‌ها در قالب دسته‌های عزاداری اعزام شدند و طی مسیر به مداحی برای ایام سوگواری اهل بیت (علیهم‌السلام) و اعلام برائت و انزجار از برخی اتفاقات شوم که در شب‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم، پرداختند.

اجتماع بزرگ «امت رسول‌الله (صلی‌الله)» با حضور پرشور اقشار مختلف مردم انقلابی و هیئات عزاداری در حمایت از مسجد، قرآن و پرچم مقدس ایران در میدان انقلاب تهران برگزار شد و طی این مراسم هزاران پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد.

انتهای پیام/

۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 26658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =