ترافیک معابر منطقه ۴ کنترل شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از کنترل ترافیک در معابر منتهی به مدارس شمال شرق پایتخت در هفته ابتدایی بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "محمود کرم رودی" ضمن تبریک ماه مبارک ربیع الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شادباش بازگشایی مدارس با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقای امنیت و ایمنی دانش آموزان و رفاه حال ایشان و والدینشان، معابر منتهی به مدارس با تدابیر ترافیکی ایمن تر شد.
او در ادامه با اشاره به جزییات این عملیات گفت: خط کشی محوری معابر در متراژ ۲۰۹۰۰ متر، خط  کشی عابر پیاده در متراژ ۳۴۷ مترطول، مرمت و رفع نواقص  ۷۰ تابلو و نرده  و تعمیر و مرمت ۱۵ چراغ راهنمایی از اقدامات انجام گرفته در معابر اطراف مدارس است.
کرم رودی افزود: از دیگر اقدامات این عملیات اصلاح فازبندی ۷ چراغ راهنمایی جهت تسریع در روند حرکت شهروندان، تعمیر و تجهیز ۴۸ ایستگاه اتوبوس و تاکسی و ایمن سازی ۲۳ تقاطع از معابر این منطقه است.
معاون شهردار منطقه۴ در پایان گفت: اقدامات انجام گرفته که از ۱۵ شهریور ماه آغاز شد، نقش به سزایی در پایین آمدن ترافیک در معابر منتهی به مدارس در هفته ای که گذشت، داشت.

انتهای پیام

۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
کد خبر: 26674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =