‌ نصب ۵ ست ورزشی و تندرستی در بوستان‌های منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: بوستانهای منطقه به منظور ارتقای سلامت شهروندان و ایجاد فضاهای سالم تفریحی به وسایل ورزشی استاندارد مجهز شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی استرابی گفت: در این راستا ۵ ست ورزشی و تندرستی در بوستانهای بنفشه در ناحیه ۴، بوستان نارون در ناحیه ۳، انتهای نصر یک در ناحیه دو، تفرجگاه مسگرآباد در ناحیه ۶ و بوستان کاج در ناحیه ۸ نصب شد.

او با اشاره به وجود ۱۳۵ بوستان شهری با کیفیت در منطقه افزود: منطقه ۱۵ با سرانه فضای سبز نزدیک به ۳۳ مترمربع برای هرنفر است از مناطق سرآمد در این بخش است که تجهیز و رسیدگی و نگهداشت بوستانها و فضاهای سبز بطور مستمر در دستور کار این معاونت است.

استرابی اضافه کرد: زیباسازی و بهسازی فضاهای شهری برای افزایش نشاط، شادابی و بهداشت روانی شهروندان به منظور ایجاد شهر سالم و نیز بالا بردن بهره وری تاسیسات و تجهیزات عمومی شهر و ایجاد زمینه های استفاده مطلوب و بهینه از تاسیسات در بوستانها برای افزایش رفاه عمومی از مهم ترین برنامه‌ها هستند.

او با اعلام این که ورزش بخشی از یک زندگی سالم در جامعه امروزی است، تاکید کرد: تامین فضاهای ورزشی در تمام نقاط دنیا حق شهروندی محسوب می‌شود و در این باره، امکاناتی در سطح منطقه برای حفظ سلامتی جسمی و روانی شهروندان مهیا شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ادامه به اقدامات انجام شده به منظور آبرسانی جنگلکاری بی بی شهربانو اشاره کرد و گفت: عملیات حفر و لوله گذاری به متراژ ۶۲ متر، تعویض شیرفلکه ها و شیر خودکار و  نصب شیرهای  برداشت  جهت آبیاری درختان جنگل بی بی شهربانو جهت راه اندازی مخزن به همت، اداره فضای سبز انجام شد.

انتهای پیام

۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
کد خبر: 26677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =