افزایش سرانه آموزشی در منطقه ۲۲/ اهدای ۶ قطعه زمین توسط شهرداری برای احداث مدرسه

شهردار منطقه ۲۲ از افزایش میزان سرانه آموزشی در این محدوده غربی تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۰ مدرسه دولتی و ۵۹ مدرسه غیرانتفاعی در جغرافیای منطقه ۲۲ وجود دارد که نیاز واقعی محیط آموزشی بیش از این تعداد است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت:خوشبختانه در این مدتی که توفیق خدمت به شهروندان این محدوده غربی تهران را برعهده داشتیم تلاش کردیم ۶ قطعه زمین رایگان را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم تا میزان سرانه آموزشی توسعه یابد.

وی افزود: برخی از شهرک های مسکونی درحال ساخت تعامل بسیار مناسبی با مدیریت شهری و آموزش و پرورش برقرار کرده اند تا به تعهدات شان مبنی بر احداث مدرسه عمل کنند که در حال حاضر در چند شهرک مسکونی مدرسه سازی صورت گرفته است.

محمدی ادامه داد: مدیریت شهری در این دوره توجه بالایی به موضوع فراهم کردن سرانه آموزشی دارد، چرا که بر این باور هستیم با افزایش سرانه آموزشی در این منطقه غربی تهران شاهد رضایت مندی شهروندان، کاهش تردد دانش آموزان و اولیا از این منطقه به مناطق همجوار و نهایتا کاهش ترافیک و آلودگی هوا خواهیم بود.

شهردار منطقه تصریح کرد: در این مدت به تلاش شهرداری ناحیه سه منطقه ۲۲ و همیاری و همت خیران مدرسه ساز توانستیم مدرسه روستای وردیج را که ۱۵ سال رو به تعطیلی کشیده شده بود بازگشایی کنیم و شاهد حضور دانش آموزان اهالی این روستا در مدرسه باشیم که عامل کاهش تردد دانش آموزان به منطقه شهری برای تحصیل خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که به همت مدیریت شهری در حوزه مدارس صورت گرفته است، آسفالت ریزی حیاط دو هزار متر مربعی مدرسه شهید حسن باقری بوده است که آسفالت این مدرسه بیش از یک دهه صورت نگرفته بود و نیاز اساسی به مرمت داشت.

انتهای پیام

۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
کد خبر: 26678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =