بدرقه مادر شهیدان ابراهیمی ورکیانی به خانه ابدی در منطقه ۱۴

حاجیه خانم «سکینه ابراهیمی» مادر شهیدان«مجید، وحید و امیر ابراهیمی ورکیانی» پس از سال‌ها تحمل درد دوری از فرزندان افتخار آفرین خود، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدانش پیوست.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، پیکر مادر شهیدان ابراهیم ورکیانی و همسر شهید حسن ابراهیمی ورکیانی پدر این شهیدان سرافراز صبح چهارشنبه ۶ شهریور ماه خیابان هاشمی تا گلزار شهدای تشییع و در جوار فرزندانش به خاک سپرده شد.

مراسم خاکسپاری پیکر مادر شهیدان با حضور سید امیر قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصحاب کریمی رئیس بنیاد شهید استان تهران، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴،

جمعی از مدیران شهری، معتمدان محلی و خانواده شهدا برگزار شد.

شهید حسن ابراهیمی ورکیانی پدر خانواده ورکیانی در سال ۱۳۱۶ در دامغان دیده به جهان گشود و و دیماه ۱۳۶۶ نیز در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

شهید وحید ابراهیمی ورکیانی خرداد ۱۳۴۵ در تهران متولد و دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید.

برادرش شهید مجید ابراهیمی ورکیانی شهریور ماه ۱۳۴۲ چشم به جهان گشود و اردیبهشت ۱۳۶۱ بود که در خرمشهر به درجه شهادت نائل آمد.

شهید امیر ابراهیمی ورکیانی نیز دیگر برادر خانواده و متولد مرداد ۱۳۴۰ بود که پس از سالها جراحت ناشی از جراحت بیادگار از جبهه های دفاع مقدس در سال ۱۳۹۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
کد خبر: 26684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =