برگزاری جشن مهر در پارک ترافیک منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ زنگ مهر را در پارک ترافیک به صدا درآورد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ گفت: با توجه به بخشنامه ابلاغی از سوی شهرداری تهران، جشن مهر در منطقه ۵ امروز همزمان با اولین روز ماه ربیع الاول با حضور احسان شریفی شهردار منطقه ۵ ، یعقوب آزاده دل معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پارک ترافیک منطقه ۵ برگزار و زنگ مهر به صدا درآمد .

نوروزی ادامه داد:این برنامه با ایجاد غرفه های آموزشی، قرار دادن ماشین و دوچرخه به صورت نمادین با حضور ۱۵۰ دانش آموزان مدرسه سلام برگزار شد.

او افزود : در برنامه امروز آموزش ترافیک نیز با همکاری پلیس راهور برای دانش آموزان ارایه شد و مقرر شد این برنامه به صورت مداوم در طول سال با حضور مدارس و مهدکودک ها ادامه یابد و مسائل ترافیکی چون چراغ راهنما ، عبور از چراغ قرمز، آموزش های ترافیکی سرویس های مدارس به دانش آموزان آموزش داده شود.

 نوروزی تاکید کرد: در پارک ترافیک منطقه ۵ به صورت دائم شاهد برگزاری کلاس آموزش دوچرخه سواری برای کودکان و بزرگسالان، کلاس های دوچرخه سواری برای کودکان توانبخش و اوتیسم و حضور ماشین شبیه ساز رانندگی برای بانوان یا کسانی که ترس از رانندگی دارند هستیم.

انتهای پیام 

۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
کد خبر: 26690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =