جشن نشاط اجتماعی ویژه سالمندان در بوستان ولایت برگزار می‌شود

شهرداری منطقه ۱۹همزمان با هفته جهانی سالمندان ویژه برنامه مفرح جشن نشاط اجتماعی را با هدف تکریم مقام سالمندی دوشنبه یازدهم مهر ماه در بوستان بزرگ ولایت برگزار می کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی سرپرست شهرداری منطقه درخصوص تدارک برنامه های گرامیداشت هفته سالمندان افزود: به مناسبت هفته جهانی سالمند از ۶ تا ۱۲ مهر ویژه برنامه هایی با شعار "با شما حال ماخوب است" و "وجودتان مستدام" در راستای ارج نهادن به مقام سالمندی و توجه به سلامت این اقشار به عنوان شهروندان ارشد جامعه برگزار می شود.
او ادامه داد: به همین منظور برنامه های متنوعی در قالب اردوی تفریحی، برنامه آموزشی، خدمات سلامت و جشن نشاط اجتماعی شامل باشگاه خنده و نشاط، ورزش، خدمات سلامت، گفت و شنود، عضو گیری از اعضای جدید، تقدیر از سالمندان فعال و شاخص در دستور کار اداره سلامت قرار دارد.
به گفته این مسئول استقرار تیم جهادی پزشکی در سوله ورزشی محله مرتضی گرد در ناحیه ۴ با مشارکت اداره رفاه و خدمات اجتماعی در روز یکشنبه دهم مهر ماه از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته سالمند است.
سرپرست شهرداری منطقه با تاکید بر ضرورت ارج نهادن به  مقام مادران شهدا معزز و سالمند گفت: در همین راستا نیز در قالب برنامه کرامت سالمندی از این عزیزان عیادت و دلجویی خواهد شد.
انتهای پیام

۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 26718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =