اجرای دیوارنگاره با موضوع "امام مهربانی‌ها" در منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ گفت: شهرداری منطقه به منظور منقش شدن هشت دیواره منتخب این منطقه به نام مبارک،حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با اعلام فراخوان "امام مهربانی ها" با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران از هنرمندان دعوت به همکاری می کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٨، فاطمه تنهایی با اشاره به اجرای مشترک این فراخوان با سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: این منطقه با عنوان منطقه امام رضا(ع) شناخته می شود، امیدواریم بتوانیم نام مبارک حضرت و آشنایی با سیره و زندگی ایشان را در منطقه هشت با اجرای دیوار نگاری بییشتر کنیم.
وی با دعوت از هنرمندان هنرهای تجسمی و سایر گرایش های هنری در اجرای این طرح، تصریح کرد: با انتخاب طرح های منتخب توسط داوران، هشت دیوار از فضاهای عمومی که توسط منطقه انتخاب می شود، در اختیار هنرمندان برگزیده قرار داده می شود تا بتوانند طرح منتخب را اجرا کنند.
شهردار منطقه ٨ با تأکید بر نام طرح با عنوان " امام مهربانی ها"، گفت: برای بهره مندی از حداکثر ایده ها و طرح های خلاقانه توسط هنرمندان این فراخوان اعلام عمومی شده است که به برکت نام امام رضا (ع) بتوانیم شاهد ارائه طرح های جدید و خلاقانه باشیم.
وی در خصوص موضوعات مدنظر قرارگرفته شده  برای این فراخوان ادامه داد: سیره و زندگی امام رضا(ع) به صورت اشعار و احادیث با بکارگیری خطوط إیرانی إسلامی نیز جزء موضوعات فرعی این فراخوان است.
بر اساس این گزارش هنرمندان می توانند آثار خود را برای ارزیابی در سامانه رویداد های هنری سازمان زیباسازی شهر تهران بارگذاری کنند.امکان بارگذاری آثار در سامانه یادشده از ١٦ تا ٢٣ مهرماه سال جاری امکان پذیر است.

انتهای پیام

۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 26722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =