فضای سبز بیش از ۱۰۰ مدرسه جنوب پایتخت در طرح استقبال از مهر نونوار شد

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: بازپیرایی و بازسازی فضای سبز بیش از ۱۰۰ مدرسه در طرح استقبال از مهر به منظور ارتقای سیما و منظر شهری و روحیه نشاط و شادابی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید درحال انجام است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،تورج فرهادی با اشاره به اجرای اقدامات شاخص و ویژه متناسب با ایام بازگشایی مدارس و استقبال از مهر افزود: در این خصوص ۱۲۰۰۰مترمربع کندوکوب باغچه ها، ۱۶۰ اصله کاشت درخت و درختچه، ۴۹۷۵ کیلوگرم توزیع کود گرانوله در باغچه ها، بازدید از ۵۰۰گلدان آپارتمانی و اهدای بیش از  ۲۰۰۰ گل شاخه بریده در مدارس صورت گرفته است.
او ادامه داد:  ۴۵۰۰۰ مترمربع  عملیات کندوکوب، کاشت ۴۵۰ اصله درخت و درختچه، کاشت ۷۵۰ متر مربع نشاء فصلی، شستشوی ۱۷ هزار متر مربع معابر،  شستشو و رنگ آمیزی المانهای پارکی حدود ۶۵۰ قطعه و حذف پاجوش وتنه جوش و شاخه های سرگیر ۱۲۰۰ اصله درخت و آبشویی درختان با ۳۰ لیتر صابون پالیزین و ۲۰ لیتر روغن پاشی از جمله اقدامات درخصوص رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر با اولویت پیرامون مراکز آموزشی است.
به گفته این مسئول بازسازی تشتک های درختان و درختچه ها، چمن زنی و حاشیه زنی، نظافت سرویس های بهداشتی، رفع نواقص سیستم روشنایی شستشوی آبنماهای بوستان ها نیز در مسیر منتهی به مدارس از جمله اقدامات اداره فضای سبز منطقه در طرح استقبال از مهر است.

انتهای پیام

۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 26724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =