اتمام استقرار حسابرسان در مناطق ۲۲‌گانه برای رسیدگی به صورت‌های مالی سال ۹۹

مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: خداوند را شاکریم که با تلاش و پیگیری‌های مداوم برای اولین بار طی ۱۰ سال اخیر، فاصله سال مالی و  دوره مورد رسیدگی به کمترین زمان ممکن رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، ابراهیم باقی با اعلام این خبر که استقرار حسابرسان در مناطق ۲۲ گانه برای رسیدگی به صورت‌های مالی سال ۹۹ اتمام یافته است، اظهار کرد: حسابرس مستقل و منتخب شورای اسلامی شهر تهران جهت رسیدگی به صورتهای مالی سال ۱۳۹۹ شهرداری منطقه ۲ در تاریخ ۳۰ شهریورماه با حضور نماینده اداره کل امور مجامع و حسابرسی در محل آن منطقه معارفه و مستقر شد.

وی افزود: با استقرار حسابرسان در منطقه دو موضوع معارفه حسابرسان در کلیه مناطق ۲۲ گانه جهت رسیدگی به صورت های مالی سال ۱۳۹۹ به پایان رسید.

باقی در ادامه خاطر نشان کرد:  پیشتر موضوع  استقرار و اخذ گزارشات حسابرسی در کلیه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه تا پایان سال ۱۴۰۰ نهایی و به اتمام رسیده بود و خداوند را شاکریم که با تلاش و پیگیری ها مداوم برای اولین بار طی ۱۰ سال اخیر فاصله سال مالی و دوره مورد رسیدگی به کمترین زمان ممکن رسید.

انتهای پیام/

۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 26747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =