آغاز اعزام دانش‌آموزان به اردوهای تور تهران‌گردی در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: اردوهای تور تهران گردی با هدف ایجاد شور و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان همزمان با طرح استقبال از مهر آغاز شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی در خصوص اعزام یک روزه دانش آموزان به اردو های تهران گردی افزود: ایجاد سرگرمی، افزایش مشارکت و نشاط اجتماعی، تمایلات گروهی و تمرین در کنار یکدیگر بودن برای کودکان و نوجوانان از اهداف اعزام به اردو های تور تهران گردی  ویژه دانش آموزان است.
او ادامه داد: تهران گردی ویژه ورودی سال اول دانشگده  فنی دختران شریعتی به تعداد  ۴۰ نفر دانشجو در قالب ۵ اردو برگزار می شود.ضمن اینکه بازدید از امکان گردشگری از جمله پارک ژوراسیک، هیومن پارک و موزه ها از جمله تورهای گردشگری برای دانش آموزان است.
این مسئول بیان کرد: در این اردوها نوجوانان پسر به اردوگاه تفریحی بوستان یاس فاطمی و نوجوانان دختر به بوستان بهشت مادران اعزام و از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ در این مکان ها حضور داشته و مشغول به بازی و سرگرمی می شوند.
فرهادی با اشاره به وجود مکان های تاریخی و گردشگری در این منطقه خاطر نشان کرد: کاروانسرای سپه پور، یخچال طبیعی جعفر آباد، قلعه خمار آباد و امام زاده علی اکبر (ع) از مکان های گردشگری منطقه هستند.

انتهای پیام 
 

۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 26754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =