آتش‌نشانان ایثارگران صحنه‌های بحران هستند

شهردار منطقه ۲ دردیدار با فرماندهان ایستگاه های آتش نشانی منطقه ۲ گفت: آتش نشانها، دلیرمردانی هستند که با ایثارگری و جانفشانیهایشان، صحنه هایی خلق میکنند که به یادماندنی و غیرقابل توصیف است.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،مهدی صالحی گفت: فداکاری ها و حماسه آفرینی های آتش نشانهای دریادل، در تاریخ ایران زمین، ثبت میشود و در ذهن و فکر مردم باقی می ماند. این انسانهای بزرگ، برای همه ما عزیز هستند و ما همواره قدردان فداکاری هایشان بوده و هستیم.
 وی با بیان اینکه روزآتش نشانی با هدف ترویج ایمنی و جلوگیری از حوادث در سطح کشور هم چنین یادآوری حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتشنشانان ایران اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است ، گفت: آتش نشان های دلیر و ایثارگر با بذل جان خود برای نجات مردم به دل حادثه ها می روند و همه ما وظیفه داریم تا یاد و خاطره شهدای آتش نشان گرانقدر کشورمان را گرامی بداریم.
صالحی افزود: آتشنشانان ایثارگران بی نام و نشان صحنه های سخت و بحران هستند و اتفاقات تلخی مثل پلاسکو عمق از خودگذشتگی این عزیزان را بیشتر نمایان می کند.
گفتنی است  شهردار منطقه ۲در پایان این دیدار ضمن تبریک هفتم مهر به ایثارگران عرصه آتش نشانی با اهدای لوح تقدیر و گل ازآتش نشانان  ایستگاه ۲۷ تقدیر کرد.

انتهای پیام

۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 26758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =