حضور به موقع آتش‌نشانان در صحنه‌های آتش‌سوزی نقشه اغتشاشگران را برهم زد/ همکاری خوب سازمان آتش‌نشانی با سایر نیروها در جهت برقراری امنیت شهر تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری تهران در صحنه‌های آتش سوزی نقشه اغتشاشگران را برهم زد.

به گزارش شهر نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با قدرت اله محمدی رییس این سازمان دیدار و از اتاق وضعیت ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بازدید کرد.

 بر اساس این گزارش نادعلی ضمن تشکر از فعالیت و فداکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در همکاری با سایر نیروهای در شهر تهران برای برقراری امنیت و آرامش در شهر تهران اظهار کرد: در چند روز اخیر که اغتشاشگران تلاش داشتند که نظم شهر تهران را برهم بزنند، نیروهای سازمان آتش نشانی با فداکاری و ایثار در کنار سایر نیروها تلاش کردند تا امنیت را در شهر تهران برقرار کنند.

وی افزود: بارها مشاهده شد که اغتشاشگران با شعله ور کردن آتش در سطل های زباله شهر تهران در تلاش بودند تا بخواهند نظم شهر را از بین ببرند اما هوشیاری و حضور به موقع همکارانم در آتش نشانی شهر تهران نقشه آنها برهم زد، به صورت کامل مشخص است نشان دهنده دست ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر است.

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اغتشاشگران بارها تلاش کردند تا با ایجاد اختلال در عملکرد فعالیت آتش نشانی مانع حرکت خودروهای آتش نشانی شوند اما همکاری خوب نیروهای امنیتی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نقشه اغتشاشگران را از بین برد.

نادعلی تاکید کرد: همکاران در ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران کاملا بر همه امور مشرف بودند؛ البته متاسفانه خساراتی به تجهیزات آتش نشانان وارد شده است اما مشکل خاصی گزارش نشده بود و در طول چند شب گذشته اقدامات خوبی در جهت برقراری امنیت در شهر تهران توسط همکارانم در آتش نشانی صورت گرفت.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 26775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =