برگزاری مانور مدیریت آبگرفتگی و سیلاب در بزرگراه جلال آل احمد

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از برگزاری مانور آبگرفتگی و سیلاب با هدف ارتقاء توانمندی های عملیاتی در مواقع بروز حوادث خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، عبدالرضا نجاریان اظهار داشت: به منظور ارزیابی آمادگی و نحوه عملکرد عوامل اجرایی در موقعیت های بحرانی، مانور آمادگی در شرایط آب گرفتگی و سیل احتمالی با حضور عوامل سامانه ۱۳۷ ،آتش نشانی، اورژانس، خدمات شهری و فضای سبز برگزار و وآمادگی این منطقه برای مدیریت بحران احتمالی زمان بارندگی ارزیابی شد.

نجاریان با اشاره به اینکه این مانور در بزرگراه جلال آل احمد که یکی شریان‌های اصلی منطقه ۲ است اجرا شد، افزود: با اجرای این مانور، تمامی وسایل و تجهیزاتی که در شرایط بحرانی مورد نیاز هستند از جمله کف کش ها، اره های برقی و دیگر وسایل مورد نیاز و همچنین تجهیزات امدادی مطابق سناریوی تدوین شده پایش شد تا در صورت بروز موقعیت های بحرانی احتمالی، بدون مشکل مورد استفاده قرار بگیرند.

وی به موقعیت منطقه ۲ و سرازیر شدن آبهای سطحی به این منطقه ادامه داد: لایروبی مسیلها و کانال های هدایت آب های سطحی نیز به صورت مداوم در حال انجام است و تیم های اجرایی و نظارتی منطقه ۲ نیز در آماده باش هستند تا در صورت لزوم به موقع وارد عمل شوند.

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 26802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =