مناسب‌سازی ۱۷۰ هزار متر مربع از خیابان‌های منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از عملیات زیرسازی و روکش آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه با هدف مناسب‌سازی سطوح کوچه ها، خیابان‌ها و رفع مشکلات خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه گفت: در راستای پاسخگویی مناسب به درخواست های شهروندان و به منظور روان سازی عبور و مرور شهری، عملیات روکش آسفالت و لکه گیری معابر طبق برنامه منسجم در حال اجراست.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۷۰ هزار مترمربع روکش آسفالت در یک سال گذشته برای معابر و خیابان های منطقه افزود: بیش از ۲۲ تن آسفالت برای بهسازی و لکه گیری معابر و فرعی و اصلی استفاده شده است همچنین رفع خرابی‌های سطح معابر با هدف ارتقا کیفیت زندگی و آماده سازی بستری مناسب جهت افزایش رضایتمندی شهروندان و ایجاد منظر بصری خوشایند برای ساکنان محلات کم برخوردار منطقه در دستورکار است.
شهردار منطقه با بیان اینکه علاوه بر عملیات روکش آسفالت مکانیزه که در شریان های اصلی و عبوری منطقه انجام شده است، خاطرنشان کرد: عملیات کاترزنی، زیرسازی و لکه گیری آسفالت نیز در خیابان ها و نواحی ششگانه منطقه با توجه به نیازسنجی و با توجه به اولویت توسعه محلات مستمر انجام خواهد شد.

انتهای پیام

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 26803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =