عملیات احداث سرای محله اسماعیل‌آباد در منطقه ۱۹ از نیمه گذشت

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به عملیات احداث سرای محله اسماعیل آباد در شش طبقه گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه با ۷۵ درصد سرعت گرفته و عملیات احداث آن ادامه دارد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درخصوص پیشرفت سرای محله اسماعیل آباد در ناحیه سه گفت: عملیات سنگ کف، سنگ دیواره و سفید کاری دیوارهای درحال انجام است و این ساختمان به عنوان سیزدهمین سرای محله این منطقه بیش از ۲۵۰۰ متر مربع مساحت داشته و در ۶ طبقه، اتاق های متعددی در آن برای ارائه خدمات مختلف فرهنگی و آموزشی تعبیه شده است.
این مسئول درخصوص عملیات احداث مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در محله نعمت آباد به پیشرفت ۶۵ درصد این پروژه اشاره کرد و افزود: مساحت زیربنای این مسجد ۱۴۵۰ متر مربع بوده و عملیات تکمیل آن به مرحله نصب سنگ نمای این ساختمان رسیده است.
او با اشاره به اینکه پروژه احداث مخزن بتنی بوستان ولایت وارد مرحله اجرای آرماتوربندی فونداسیون شد بیان کرد: این مخزن ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعبی ۳ سلولی در زمینی به مساحت ۶۵۰ متر مربع پشت قلعه شادی به‌منظور کمک به آبیاری فضای سبز و تأمین آب شرب این بوستان در حال ساخت است.
فرهادی درباره عملیات احداث ساختمان کار آفرینی نعمت آباد به مرحله اجرای شمع فونداسیون اشاره کرد.
انتهای پیام 

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 26804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =