جزئیات تبدیل ستاد گردشگری به سازمان/ گردشگری در تهران عمومی نشده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: راه‌اندازی سازمان گردشگری در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در حال بحث و بررسی است.

علیرضا نادعلی در گفت و گو با خبرنگار شهر، در خصوص راه‌اندازی سازمان گردشگری در تهران اظهار کرد: در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و کمیته گردشگری شورا و همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تلاش‌هایی در راستای توسعه گردشگری صورت گرفته و برنامه‌هایی اجرا شده اما تصمیم بر این است که آنچه اتفاق می‌افتد تحت لوای یک سازمان واحد باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه در رابطه با تشکیل این سازمان واحد ۲ نظر وجود دارد، یادآور شد: یک دیدگاه بر این است که سازمان مستقل به نام سازمان گردشگری شکل بگیرد و نظر دیگر این است که یکی از سازمان‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی باشد.

وی تصریح کرد: این موضوع در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در حال بحث و بررسی است و به زودی اقدامات در این زمینه نظم بهتری خواهد گرفت.

نادعلی با بیان اینکه ما معتقدیم که تهران در عرصه گردشگری طبیعی، تاریخی و انقلاب اسلامی ظرفیت‌های مختلفی دارد، خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌ها در راستای معرفی این ظرفیت‌های گردشگری در یک سازمان جمع‌بندی شود، پیشبرد مقاصد، نظارت بر آن و نتیجه‌گیری امور بهتر از قبل دنبال خواهد شد. به دنبال آن هستیم که تشکیل سازمان در سال جاری به نتیجه برسد و راه‌اندازی آن دور از ذهن نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه بهتر و بیشتر از این می‌توان اماکن گردشگری را معرفی کرد، گفت: گردشگری برای افرادی که دوستدار آن هستند، آشناست اما هنوز عمومی نشده است؛ برای مثال می‌توان در حوزه معرفی ظرفیت‌‎های گردشگری تهران به نوجوانان و جوانان در مدارس و دانشگاه‌ها اقدامات بیشتری انجام داد.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 26823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =