شورای ششم و شهرداری تهران تکلیفی بالاتر از رفع دغدغه شهروندان ندارد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری تهران که مسئولیتی را عهده دار هستند هیچ تکلیفی بالاتر از دغدغه مردم ندارند و با تمام توان در مسیر خدمت به مردم و تامین رضایت آنها گام بر می دارند.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران  به همراه  سید محمد آقامیری وعلی اصغر  قائمی اعضای شورای شهر تهران ،مدیران شهری منطقه و تعدادی از معتمدین محلات پس از بازدید ۴ ساعته از پروژه های منطقه  در نشست بررسی پروژه های کلان عمرانی و ترافیکی  گفت: مناطق غرب تهران  به لحاظ فراوانی ایستگاه های مترو از کمترین دسترسی به حمل و نقل ریلی برخوردار است و می بایست با جدیت در تسریع تکمیل ایستگاه های در حال ساخت تلاش شود .
وی افزود:  اولویت بندی پروژه ها  براساس دغدغه های مطرح شهروندان  با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها باید مورد توجه مدیریت شهری باشد  و با تمام بضاعت در مسیر رفع مشکلات مردم گام بردارد.
وی در ادامه به پیگیری های شورای شهر تهران به احیای جایگاه شورایاری اشاره کرد و گفت: در نشستی که با روسای قوه قضائیه و مقننه داشتیم  مسائل مطرح و پیگیری  می شود.
حجت الاسلام آقامیری، در ادامه این نشست نیز با اشاره به اینکه نظام نامه محلات توسط شورا در حال پیگیری است گفت:شورای شهر تهران  ضمن نظارت بر عملکرد شهرداری به دنبال آن است تا با آسیب شناسی و ارائه مشاوره و همچنین حمایت از برنامه های شهری  ،خدمت رسانی به شهروندان به نحو احسن انجام شود.
وی بابیان اینکه  فعالیت های عمرانی  در سال های گذشته متوقف شده بود گفت: مدیریت شهری  و شورای ششم به دنبال پویایی و فعالیت های جهادی در شهر هستند و کلنگ زنی هفتگی نمونه ای از رویکرد مدیریت شهری دراین زمینه است.
 مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ در ادامه به تشریح اقدامات و برنامه های منطقه  پرداخت و گفت: ساماندهی رود دره فرحزاد  و ساماندهی  رود دره اسلام آباد دو پروژه شاخص منطقه برشمرد و گفت:  گام نخست ساماندهی رود دره فرحزاد حذف معضلات بود که با جمع آوری معتادین متجاهر، تامین روشنایی،ایجاد مسیر دسترسی و استقرار نیروهای انتظامی درمحل این اتفاق رقم خورده است و در گام دوم نیز احداث اکوپارک با هماهنگی سازمان پارکها  به زودی آغاز می شود.
وی افزود: ساماندهی دره اسلام آباد نیز با پیگیری های انجام شده ، در کمیسیون ماده ۵ مصوب و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده است که در صورت تصویب در این شورا و ابلاغ ،اقدامات خوبی در این محل رقم می خورد.
شهردار منطقه ۲  در خصوص پروژه های ترافیکی به  رویکرد  منطقه در توسعه شهر انسان محور اشاره کرد و گفت: هدف از احداث پل تندرستی ،توسعه بسترهای شهری انسان محور است و در تداوم این طرح ایجاد پلازای پاکنژاد  و همچنین پیاده راه خیابان ستارخان نیز  در دستور کار قرار دارد که پس از مطالعات صورت گرفته و در صورت تصویب اجرا می شود.

انتهای پیام 

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 26842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =