حضور وزیر میراث فرهنگی در جلسه آتی شورای شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور جلسه نود و چهارم شورا از حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در صحن علنی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری نود و چهارمین جلسه از ششمین دوره شورای شهر تهران که فردا سه شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دستور جلسات این هفته صحن در بخش نخست به «اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات استفاده از سامانه پایش هوشمند اعلام حریق ساختمان بر اساس ماده هفتم مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اختصاص یافته که مقرر شده گزارش مشترک کمیسیون های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و برنامه و بودجه در این خصوص قرائت شود.

وی در بخش دوم دستور جلسه صحن نود و چهارم به حضور سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد و گفت: حضور وزیر میراث فرهنگی به منظور ارائه گزارش در خصوص فعالیت ها و اقدامات آن وزارتخانه در رابطه با شهر تهران خواهد بود.

نادعلی افزود: مقرر شده ۲۱ پرونده پلاک ثبتی با ارائه و قرائت گزارش کمیسیون ها از حیث باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به این موضوع تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 26855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =