بررسی وضعیت ساختمان‌های ناایمن در منطقه۱۱

با حضور مهدی بابایی، رییس کمیته ایمن سازی شورای اسلامی شهر تهران، بیست و هشتمین کمیته ایمن سازی و مدیریت بحران شهرداری منطقه۱۱ برگزار شد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، بیست و هشتمین نشست کمیته ایمنی و مدیریت بحران منطقه۱۱ با حضور مهدی بابایی عضو شورای شهر تهران و رییس کمیته ایمنی این شورا، نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، سید محمد موسوی، شهردار منطقه۱۱ و جمعی از مدیران شهری این منطقه در سالن جلسات برگزار شد.

در ابتدای این نشست، محمد احمدمهرابی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۱ به ارائه گزارشی جامع از اقدامات شهرداری در موضوعات ایمن سازی و پیشگیری از بحران پرداخت .

 موضوعات مرتبط با ساختمان های پاساژ آزاد و مهستان از جمله موارد بررسی شده و مورد بحث بود که گزارشات برای اطلاع و برنامه ریزی مورد توجه قرار گرفت .

 بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران در این نشست به بررسی گزارشات پرداخت و به الزام آموزش شهروندان و اقدام برای اطلاع رسانی مردم تاکید کرد .

 پیش از این نشست نیز عضو شورای شهر تهران با برخی شهروندان منطقه۱۱ به دیدار صمیمانه و ملاقات مردمی پرداخت که در این بین بیش از ۲۵ نفر از شهروندان به بررسی موضوعات و مطالبات حوزه شهری پرداختند و پرونده های مطرح شده برای پیگیری به اداره روابط عمومی ارجاع شد .

انتهای پیام 

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 26868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =