ترویج ورزش محرک توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است

در نشست مشترک سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ با مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران بر ترویج ورزش به عنوان محرک توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تأکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در نشستی که با حضور مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران و معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه همراه بود، حسین اوجاقی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به رسالت این سازمان در ترویج ورزش شهروندی و اجرای فعالیت های بدنی افزود: همراه با ورزش شور، نشاط و تحرک اجتماعی در بین شهروندان ایجاد و کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی را در پی خواهد داشت.
اوجاقی با تأکید بر اینکه مجموعه ورزشی شهید باکری یکی از فرصت های سرمایه گذاری در این منطقه است گفت: برگزاری جلسات کارشناسی، اخذ مجوز از هیئت مدیره سازمان و پیگیری دریافت سند مالکیت مجموعه از جمله اقداماتی است که به منظور تعیین تکلیف و بهره برداری مجدد طی ماه های آتی از مجموعه ورزشی شهید باکری صورت گرفته است.
در ادامه تورج فرهادی سرپرست شهرداری منطقه ضمن خدا قوت به مدیر عامل سازمان و هیئت همراه بیان کرد: در راستای توسعه ورزش در شهر تهران، ورزش در بعد خانوار به فرهنگ همگانی تبدیل شود زیرا ورزش، آموزش و بهداشت لازمه یکدیگر هستند و باید از الزامات هر خانواده محسوب شود.
او در خصوص صیانت از اموال عمومی در واگذاری اماکن و مجموعه های ورزشی به بهره برداران خاطر نشان کرد: تلاش کنیم مطابق چارچوبی مشخص بهره بردار مسئولیت پذیر در این مکان ها فعالیت کنند تا علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان نگهداری، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی نیز در دستور کار آنها قرار داشته باشد.
به گفته این مسئول با احیاء و بازآماد اماکن ورزشی راکد و حضور اقشار مختلف ورزشکاران و شهروندان علاقمند به ورزش می توانند محرک، توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در هر منطقه باشند.
فرهادی خواستار ایجاد ظرفیت هایی در ارائه خدمات ورزشی به شهروندان در مناطق و محلات کم برخوردار از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران به مناطق شد.
براساس این گزارش طی این نشست درخصوص رفع چالش های احتمالی در برخی مجموعه های ورزشی با تعامل بین سازمان، آماده سازی برای بهره برداری مجدد مجموعه ورزشی امام علی (ع)، نظارت و بازید مستمر در راستای نگهداشت اماکن و تجهیزات ورزشی، استعداد یابی ورزشی در بین شهروندان با اجرای همایش ها و مسابقات ورزشی در مناطق و ... گفتگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 26902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =