شهردار منطقه ۹ از برگزاری ۲۰۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری با هدف ارتقاء نشاط اجتماعی و تامین سلامت روحی شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: ۲۰۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری با هدف ارتقاء نشاط اجتماعی و تامین سلامت روحی شهروندان به اجرا درآمد.

او افزود: در بازه زمانی شش ماهه اول سال ۱۴۰۱، ۱۱۹ مسابقه ورزشی و ۲۵ جشنواره فرهنگی و  اجتماعی با مشارکت شهروندان در غرب پایتخت برگزار شد.

مرتضوی عنوان کرد: مدیریت شهری منطقه۹ در راستای مسئولیت اجتماعی علاوه بر ساماندهی ۴۳۱نفر از افراد بی خانمان و بی سرپناه، اقدام به توزیع ۶۶۰۰ سبدکالا و بسته های حمایتی معیشتی در میان اقشار محروم و نیازمندان محلات غرب تهران کرده است.

شهردار منطقه۹ در ادامه تصریح کرد: برنامه های مناسبتی دیگر با محوریت فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، در ایام مختلف اعم از مناسبت های ملی، مذهبی، آئینی و نمادین بالغ بر ۲۰۰۰مورد برنامه با مشارکت گسترده شهروندان برگزار شده است.

مرتضوی تاکید کرد: تامین سلامت شهروندان از دیگر دغدغه های مدیریت شهری است که در این راستا ۳۰ مورد دوشنبه های سلامتی و چهارشنبه های ویژه توان یابان در منطقه۹ برگزار شده، افزون بر اینکه با همکاری جامعه پزشکی و در طرح سه شنبه های سلامت محور نیز ۱۲۰مورد برنامه در مساجد مختلف منطقه اجرا شده است.

شهردار منطقه۹ در خاتمه گفت: رویکرد اجتماعی مدیریت ارشد شهری، آموزش و نهادینه کردن الگوهای رفتاری مطلوب است که در این راستا۵۰ کارگاه آموزش های شهروندی در نیمه نخست سال برپا شده است.

انتهای پیام 

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 26903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =