بیست‌ودومین دوره طرح شهردار مدرسه در منطقه ۱۲ اجرا می‌شود

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی بیست‌ودومین دوره طرح شهردار مدرسه ویژه مدارس منتخب منطقه ۱۲ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی ضمن تأکید بر لزوم افزایش مشارکت اجتماعی در اداره شهر گفت: طرح شهردار مدرسه، فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با خدمات مدیریت شهری و همکاری آنها در اداره امور شهر است.

وی با اشاره به آغاز بیست‌ودومین دوره طرح شهردار مدرسه افزود: در آستانه برگزاری این طرح، کارگاه آموزشی توجیهی‌ ویژه مدارس منتخب منطقه با حضور مدیران و مربیان پرورشی مدارس، مدیران اجتماعی، کارشناسان و تسهیلگران طرح برگزار شد تا با آمادگی کامل به استقبال اجرای آن برویم.

دراین‌باره سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز گفت: نشست مشترک مدیران و معلمان پرورشی مدارس طرح در ساختمان مدیریت بحران منطقه ۱۲ برگزار شد و طی آن توضیحاتی در مورد استفاده از ظرفیت مدارس به عنوان پایگاه‌های آموزشی برای آشنایی دانش‌آموزان و افزایش حس مسؤولیت‌پذیری آنها نسبت به محله و شهرشان داده شد.

ساداتی با تأکید بر ضرورت آشنایی با ادبیات و فضای ذهنی دانش‌آموزان و ارتباط‌گیری مؤثر با آنها افزود: تشریح اهداف و چگونگی اجرای طرح در قالب دستورالعمل اجرایی و برخی فعالیت‌های شاخص از دیگر مباحث طرح‌شده در این کارگاه بود.

وی ادامه داد: در این کارگاه همچنین به پیشنهاد مدیران و معلمان پرورشی منطقه مقرر شد برای پیگیری و بررسی مشکلات هنگام اجرا ضمن انعکاس به شهرداری تهران، جلسات مشترکی نیز در ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شود.

در پایان این جلسه، هدایایی به رسم یادبود به همراه احکام صادرشده ویژه مدیران و معلمان پرورشی طرح شهردار مدرسه به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 26906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =